Dagarna rinner iväg

Jag har inte tid med någonting, inte ens tid att tvätta här hemma...har inga och då menar jag INGA trosor rena...så jag var tvungen att köpa nya på jobbet idag och då är det illa! SKÄRPNING!

Ja dagarna rinner bara iväg. Jobbar, äter och sover är det ända jag gör...men men.

Fortfarande osäker på vad jag ska göra i höst...va kvar på Gina, plugga eller söka annat??? Åhhh tycker det är såå jobbit att inte vara säker! Fan! Ge mig råd, NU!

Har precis ätit tacos med Mattias...mumma, det blev som jag ville :) Så nu har jag en god lunchlåda att ta med i morgon till jobbet :D

Jobbar 9-18 på Gina och sedan direkt till olstorp för att jobba där till 12:30, sedan upp på lördag för att jobba på Gina till kl 16, sen på kvällen blir det partaj hemma hos Annika som fyller år !!! Ska bli så kul att träffa alla igen, va ett bra tag sen nu, men det är tur att man kan vara bra vänner även om man inte träffas så ofta, det är riktiga vänner som kan göra så! Love it!

Stora frågan som alltid? Vad ska jag ha på mig på lördag? Eftersom jag inte hinner tvätta innan, måste jag ju köpa något, men vad??

Puss o god natt allihop, ska diska upp lite nu och sedan göra i ordning för morgon dagen.
Hej!



tänk om dagarna hade några mer timmar med ledig tid....vill ha mer tid!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jobba o tjäna pengar istället, är det inte bättre?? jag ska i af jobba fram till jul o sedan ev fast eller ej. Kämpa på du!! vet det är inte lätt! Sköt om dig!! Kram ;)

2008-08-08 @ 21:50:31
URL: http://emifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0