Härlig morgon

Solen skiner :D

Hade helst av allt velat ligga i sängen nu, under mitt varma täcke :) I LOVE! Men ska snart iväg för att jobba, ännu en dag på Gina. Jag trivs som fisken i vattnet, men vill ha mera timmar!!!! Jaja...det löser sig så småning om.

Igår var jag hos frissan och hon fick göra vad hon ville :D Så jag har blivit brunett igen. Måste försöka vänja mig vid det bara, sen kan jag säga att jag blev nöjd :P

Jobbar 8-16 idag, skönt med en "normal" arbetstid, tänk om jag alltid kunde få jobba så och utan helger, det hade avrt drömmen...härligt hade det vart iaf. I eftermiddag ska jag hem och fira Pappa som fyller år..... GRATTIS!!! Tror han har liiiite ångest över att fylla 50år...och det har jag förståelse för. Så det blir ingen 50års-fest än iaf.

Matfestival i stan och det blir bara sämre och sämre, ska inte ens gå ut i helgen för att titta på folk usch, orkar inte med det. Blir väl en snabb sväng på kvällen bara för att äta något, sen snabbt hem igen...och bara ta det lugnt.

Dagarna är för korta! Hinner inte med något alls....inte ens att tänka klart.

Nä nu ska jag iväg till jobbet, blir lasagne till lunch *mumma*

Pussa o krama

Kommentarer
Postat av: Helen

Du blev super fin i håret!! :]

2008-08-29 @ 08:49:43
Postat av: Kajsa

Jag tyckte håret blev jättefint :)

2008-08-29 @ 15:28:58
URL: http://kajjjza.blogg.se/
Postat av: Mariah

Jag har tyckt att du har passat som brunett hela tiden ;-)

Syns snart i plugget!

2008-08-31 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0