Hmm..

Ja vad har hänt sen jag skrev sist...hmm...

*Mattias har kommit hem <3
*Kalas hos Veronika i fredags, med tågtur i Hjo, god mat och trevliga människor :D
*Jobb, jobb, jobb....
*Två dagars sovande och slappande :P (Måste bättra mig med att ta vara på mina lediga dagar jag har)


Idag har det bara vart segt hela dagen, ös regn hela tiden, tre filmer, kebab, munkar, kinamat och tjejsnack med Emma :D

Skulle ha åkt till KUngshamn över dessa lediga dagar, men vädret är ju inte det roligaste, så vi slappar istället :P I morgon är sista lediga dagen i veckan och förhoppningsvis blir det en tripp till Hjo (om vädert tillåter), annars hoppas jag på något annat kul :)
Jag och Mattias har eventuellt planerat in en övernattning i Göteborg i början på nästa vecka, hoppas skattepengarna kommer innan dess *håller tummarna*


Jag är kär! <3

puss o god natt, dax att sova kanske?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0