min kväll

Ja...nu har jag och Mattias ätit sill o potatis :D Mumma!!! Så gottit va de... Ska starx lägga i färg i hans hår, kommer bli nice :)

Åh sorry orkar inte ta kort på kläderna jag köpt, måste ladda kameran å de gör jag tills i morgon istället.....kass på att göra saker jag säger jag ska göra...suck.

Hatar förövrigt motivationen som kryper fram och är sååå stark om kvällarna när jag ligger i sängen, men så fort jag vaknat nästa morgon har den blåst iväg....Hatar!!! Händer varje dag numera! *blir tokig*

Färgtid hos frisören i morgon kl 9 :D Får se va de bli för skoj...eller så är jag lika feg som vanligt?! Annars jobbar jag till 19....och både fredag och lördag....sen blir söndag min sooovdag!! Älskar sådana dagar!!

puss o god natt....

klockan är nästan för mycket för att färga håret på M....men va gör man inte..


Kommentarer
Postat av: Helen

Kanske ses idag då. SKa vara där 10:40.Vet inte heller vad jag ska göra med mitt hår. Haha. Blir nog att försöka blir mer ljus och kanske lite brunt i. :] Pöss

2008-08-28 @ 07:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0