min morgon

Precis ätit upp min frukost och ska snart borsta tänderna och sedan gå till jobbet... Ska vara kvar på Gina i höst oxå :) Iaf som det ser ut nu. Hoppas schemat är klart och finns där nu när jag kommer.... Men skulle ju gärna vilja vara ledig en vecka så man kunde åka på någon sista minuten, jag behöver oxå semester som alla andra!
Kom på att jag ska lägga upp bilder på vad jag har köpt från Gina i måndags, men det kommer i kväll. Hinner inte nu.

Har klippt mig...men bara toppat...ska dit i morgon igen för att färga...får se vad det blir... :D

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Va kul att du blir kvar på Gina :) Ett break från pluggandet kanske är precis vad du behöver. Å wtf skolor å pluggmöjligheter kommer ju alltid finnas kvar, svårare med jobb ju. Kramis

2008-08-27 @ 15:58:25
URL: http://kajjjza.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag lider med dig som behöver semester... o även sista minutens resa. ingen som vill hänga med mig å resa just nu :/ jag får la väl åka själv., :(

2008-08-27 @ 18:00:38
Postat av: Anonym

jag lider med dig som behöver semester... o även sista minutens resa. ingen som vill hänga med mig å resa just nu :/ jag får la väl åka själv., :(

2008-08-27 @ 18:00:54
Postat av: Emelie

jag lider med dig som behöver semester... o även sista minutens resa. ingen som vill hänga med mig å resa just nu :/ jag får la väl åka själv., :(

2008-08-27 @ 18:04:13
URL: http://emifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0