söndagar behövs :D

Japp så är det, okej det är den tråkigaste dagen i veckan. Men en sådan behövs för att orka resten av veckan, det är så skönt att göra precis ingenting,inget jobb utan bara ta det lugnt. Så skönt...börjar uppskatta söndagar mer o mer för varje vecka som går :) Söndagen blir vad man gör den till!

Igår va jag och Mattias ute på stan för att äta lite, var ju trotsallt matfestivalen och de var skönt att slippa laga något här hemma. Vi åt på Vatra, Mummel och skandic....jätte gott var det på alla ställen, men eftersom att vi hade kuponger kvar ville vi ha något sött (iaf jag) Men när vi kom fram till det tältet var rätten slut!!! Så jag fick ingen vit chokladpannacotta :( Har varit besviken hela natten...usch...å är fortfarande sugen :( Mne men..får väl göra något åt dettta sug senare.....lite godis kanske?!

Nu ska jag fundera över vad jag ska äta idag....ä hungrig!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0