Tom

Ja har inte haft nåt att skriva på några veckor känns det som...är helt tom i huvudet! Sorry. Men jag hoppas komma igång snart igen, bara jag har fått lite mer motivation. (när det nu händer)

Ska iväg till jobbet om ett par timmar, börjar 14 idag så det blir bara fyra timmar. Men skönt det när jag inte känner mig helt 100. Igår va jag hemma, med feber och helt borta...uscha...vill vara pigg!

Blir galen på att jag inte vet hur jag ska göra...? Hur kommer hösten att se ut? Gah!

OS rullar på på tv:n hela tiden, jag blir GALEN av all sport! Hur kan man vara så intresserad....det är bara sport!!

Eftersom att jag tycker så synd om mig själv hela tiden ska jag köpa lite kläder idag innan jag börjar jobba....det är den bästa trösten!

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Håller med! Tröst-shopping är det bästa som finns :) Lr det är iof shopping i alla lägen, men det känns lite extra bra när man är nere. Hoppas det löser sej snart för dej! Sushi nån dag kanske? Kramisar

2008-08-21 @ 16:19:27
URL: http://kajjjza.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Knepigt att du inte ser något :/ Du ät nog den enda i så fall.

2008-08-21 @ 23:24:08
URL: http://kajjjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0