Drömmar

Jag vill inte gå till jobbet idag, vill ligga i sängen och bara mysa ner mig i mitt underbara täcke. Men om jag någon gång ska uppfylla mina drömmar måste jag tjäna pengar och ha kvar mitt jobb...så strax är det bara tid frö att traska iväg till Gina. Hur som helst, på tal om drömmar...jag blir galen, jag vill vill VILL så mycket, men just nu går de inte pga PENGAR! Pengar är inte allt, men de styr hela ens liv, så egentligen är det allt....iaf för mig. Vill ha ett heltidsjobb där jag kan se en framtid och kan planera lite mer i mitt liv. Just nu lever jag i kaos...finns ingen rutin någonstans. Hur ska jag få till det?
Måste ta tag i jobbsökandet, så jag kommer en bit på väg iaf. Det är inte kul att ha drömmar jag ej kan uppfylla.... :(

Mattias åkte till KUngshamn igår så jag har sovit själv i natt och kommer göra det i natt igen... Vill att han ska vara här... SAKNAR!!! Kom hem nu! Men kul för honom iaf att ha lite egen semester...kan ju vara skönt och även för mig, fast det inte känns så just nu.

Nu ska jag gå till jobbet, slutar 18 idag och då ska jag träffa Emma....tror jag :)

Puss o ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vet precis hur du känner, allt me jobb o pengar e sjukt jobbigt. Hoppasdet e bra me dig.pöss

2008-07-16 @ 01:21:13
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0