Fredag :D

Härligt med sommarväder...äntligen :D Man blir så mycket gladare av lite sol...

Igår efter jobbet ringde jag mamma och undra vad det blev för mat och hon hade bestämt att vi skulle ut på piknik någonstans och någonstans blev sedan simsjön, ifall vi skulle blin badsugna... Mysigt att äta ute tycker jag, maten blir så mycket godare. Vi fick rullar som var fyllda med kyckling, avokado, grönsaker och bacon. Jätte gott va det! Mums. Mamma hade också med sig vindruvor, pinnar och ost. Å till efterrätt åt vi choklad.... Tack för denna mysiga kväll :)

Nu sitter jag och funderar på vda jag ska äta till frukost, har några baguetter i frysen, funderar på göra en sådan...hm...svårt beslut :P

Mattias kommer inte komma hem förens på söndag eller måndag, beroende på vädret....suck....jag saknar juh...hoppas vädret blir dåligt så han kommer hem ;D Hehe....nä då... Får ju se honom nästa vecka, men då jobbar jag iof hela veckan, men kvällarna finns ju alltid som tur är. '

Nu blir det frukost :D

Puss o ha en bra dag i värmen, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0