God morgon

Gick upp för två timmar sen. Börjar redan bli trött nu igen. Ska stanna hemma från jobbet idag eftersom att jag inte mår så bra, kan behöva en dag på mig att bli kry. Ska bli skönt att bara vara, måste försäka få tag i den där medecinen mamma tipsa om mot magkatarr, känner ju av det ibland, så det kanske är det denna gången me.... Inte nog me att  magen känns konstig så sprängs snart mitt huvud i bitar!  Vill bara klaga på mer o mer, men ska inte belasta er så mycket mer med mina besvär och om varför jag är hemma idag.

Har precis tvingat i mig en skål med fil och banan...behöver få upp min vana att äta mera frukt igen. När jag blir rik ska jag anställa en personlig coach som ser till att jag gör allt jag pratar om och att jag tar tag i mitt liv! När jag blir min ÄLsklings lyxfru, då ni!

Krama


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0