Jobbar jämt.

Ja, jag jobbar precis hela tiden känns det som....blä... Vill ha semester NU! Men tyvärr kan jag inte ha det förrens v.36. Nu är det bara att stå ut och köra på i värmen så gått jag kan :)

Har mått jätte konstigt idag, det började i morses med huvudverk och illamående sen har det bara kännts sämre och sämre under hela dagen....spyfärdig precis hela tiden...vill bara att det ska försvinna, orkar inte bli sjuk nu och har heller inte råd. Hela dagen har jag kännt mig jätte off mot människor jag mött, allt har gått i snigelfart... :( Vitaminbrist? Näringsbrist? Eller håller jag på att bli mera sjuk?? Jobbit att vara halvdan....

I morgon jobbar jag 9-18 och efter det ska lillebror komma hit och sova över, blir kanske ett snabbt dopp i simsjön om det är varmt och sedan köttfärsås och spagetti :) Mums. Ska bli mysigt iaf <3

Ja Mattias kom ju hem i går eftermiddag och då överraskade han mig med biljetter till Boulonger för att se Rhapsody in Rock :D Jätte bra var det! Perelli är GRYM!  Tack Älskling! Men tyvärr åkte han idag igen... :( Vill att han ska vara hemma med mig...men är det fint väder så är det! Åh jag jobbar ju ändå hela dagarna :( Så på fredag kommer han hem igen för att vi ska gå på kalas ehmma hos Veronica :D Ska bli sååå KUL! *längtar massor*  Största problemet just nu är bara vad jag ska ha för kläder, måste ju vara något från Gina eftersom jag inte hinner springa runt i andra affärer innan dess. Men det löser väl sig som alltid med något gammalt från garderoben....suck.

Skulle vara kul med en klassträff snart!!! :D Både från Helena och Kavelbro :D Så galet många minnen man har...bra och dåliga, mest bra dåe...elle? jaja...

Nä nu ska jag fortsätta med att städa lite som jag höll på med innan. Har rensat ur i kylskåpet eftersom jag äntligen har fått tummen ur och handlat lite mat ( har ju inte handlat eller lagat mat något undertiden mattias inte har varit hemma) och det behövdes verkligen! Så nu är det rent och uppfyllt med mat :D Måste även ta tag i att fixa någon matlåda tills i morgon, är så dålig på att ta med mat, kan ju inte köpa hela tiden....så satans dyrt juh. Så nu får det bli ändring!

Hm, ja vad mer? Har inte hänt så mycket eftersom att jag hela tiden jobbar...så skriver väl i morgon igen.
Puss o god natt...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Klassträff va precis det jag å AnnA pratade om i går. Visst vore det kul :D Det ä 6 år sen vi gick ur Helena, 4 år kvar till 10 års jubileum :D Bara att hålla ut :)Illamående?? Hmmm.. kanske en bebbe i magen? :D Kram

2008-07-30 @ 22:26:26
URL: http://kajjjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0