Kris.

Ekonomisk kris....och ja!, lönen har kommit. Ser aldrig glatt åt att få lönen längre...blir bara ledsen och besviken.... Fan!

Hur ska jag någonsin klara mig? Utan att gå back....och utan lån? Pengar är värt att försvinna för..... :´(

Blev förresten ingen baguette till frukost, blev istället rostat bröd med te...funkar de med. Ska hoppa in i duschen nu och tvätta av mig all ångest jag fick efter att ha förlorat hela lönen på räkningar, igen.... Jag kan inte ha det så här! Plånboken orkar inte!

hej.

ps. jobbar 14-18 idag (den tiden är den värsta o svettigaste)
Allt går fel idag.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Låter igen kul det där du :( Hoppas det löser sej gumman! Kramis

2008-07-25 @ 18:32:10
URL: http://kajjjza.blogg.se/
Postat av: Helen

Pengar kan få en att må så dåligt :( uch. Tar du inte studielån heller? Gud vad de är varmt här :) hi hi Puss

2008-07-25 @ 19:04:45
Postat av: Bella

ja pengar e skit igentligen, man mår bara dåligt för ede mesta usch

hoppas du fåren bra helg gumman.pöss

2008-07-26 @ 10:57:44
URL: http://bella00.blogg.se/
Postat av: Helen

Ringer dig hjärtat <3 Pöss

2008-07-27 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0