Kungshamn

Kom hit igår med min älskling :D Efterson att de blev så sent vi kom köpte vi pastasallad och makrill och åt oss mätta på inna vi la oss för att sova... Idag har vädret vart underbart fram tills nu...sol o blå himmel <3 Men nu kommer de mer o mer moln fram på himlen så vi sitter inne och glor på datorn och telefonerna...inte så socialt, men bara jag får va med min älskling så är jag nöjd :)
Vi var ute och kte båt förut för att fiska upp dagens lunch....och Mattias fiska upp massa makrill som han sedan stekte och gjorde jätte goda :) Romantisk lunch på balkongen blev det allt <3

I kväll ska vi dra upp till pappa och Pontus som är i Grebbesta med båten...och i morgon är det redan dax för hemfärd eftersom att jag ska jobba på onsdag. Önskar sol i morgon.

Puss o kram....hoppa ni alla har det bra!

Kommentarer
Postat av: helen

Så härligt. Jag längtar sååå tills vi åker!! :]

2008-07-21 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0