Myskväll

Åh nu längtar jag efter mig älskling som ska komma hem snart, han kom aldrig igår för dom ville stanna en dag till :( Men nu kommer han snart :D

Har precis kommit hem från Harrys där jag och Emma har ätit räksmörgås och toast skagen...mumma... Blev en massa prat och en massa mys. Planerna närmar sig och snart blir det inflyttningsfest....inte riktigt än, men snart :P

Nu ska jag tvätta av allt smink och ta på mig mysbrallorna för att sedan titta om det är något bra på tv. Ledig i morgon...HÄRLIGT! Då Blir det lunch på Thai House, åh va gottit! Ses i morgon Helen!
Efter morgondagen ska jag sluta att spendera så mycket cash som jag egentligen inte äger. *dumma mig*

Puss o god natt på er alla.....snart blir de mys med min Mattias!

Kommentarer
Postat av: helen

Det gör vi baby :] Sov så gott. <3

2008-07-17 @ 22:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0