Väntar...

...på att han ska komma hem, trodde det skulle va tidigare idag, men ikke.. :( jaja, får passa på att njuta av mig egen-tid lite till. Tänkte passa på att städa lite innan Mattias kommer oxå...då blir han nog glad :)

Blev inte Melldala idag, blev en tripp till framor istället, vart där och tjatat skit och kollat på gamla kort :) Såå kul! Måste kolla om de finns några gamla filmer oxå...nostalgiskt :)

Jobbar i morrn 13-18 och på fredag är jag ledig! Ska äta lunch men Helen dåe....Thai House....mumma! Längtar, vill ha fredag i morrn :P Ska bli mys iaf.
 
På lördag blir det jobb på dagen på Gina och sedan Olstorp på kvällen....och så fort vi vaknar på söndag drar vi ner till Kungshamn, bara jag och Mattias och har det så mysigt vi bara kan, ända tills på tisdag :D Längtar!

Nä nu ska jag ta tag i städningen så det blir gjort, sen är det bara att vänta....nä just de måste njuta av denna tid jag har nu för mig själv :P

Puss o Godnatt! Hörs nog inte mer i kväll...

ps. funderar på att starta min tränings-karriär igen...men sover nog på saken innan jag bestämmer mig.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vill oxå ha fredag NU! Hi hi. Det är ju bara så gott där. Mumms! Ja träningen ja.. Haha. Det går i perioder de för mig. Men MÅSTE verkligen. Ha ha. Ja ja.. Mycket måsten. Ses på fredag gumman. Ska bli mys. Hi hi. Puss

2008-07-16 @ 21:42:37
Postat av: Bella

Mysigt o åka till kungshamn,det e ju så mys där:-) puss

2008-07-17 @ 11:07:26
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0