vart är solen?!

Trodde de va sommar, men jag måste ha fel...eller ja, de är ju svensk sommar...uscha...för första gången frös jag på jobbet...burr de va riktigt kallt.. :( Men men...har ändå vart skoj idag :)

(En suddig) Jag nu ikväll:

Kläder: Gina Tricot

Jag har massa måsten att göra här hemma: städa, tvätta och stor handla...och då menar jag verkligen STOR handla...usch va tråkigt...å jag ska göra de själv utan Mattias oxå..för han måste plugga... Men jag tror jag skjuter upp de tills i morgon....får rota fram nåt i frysen som vi kan knapra på i kväll... :(

Står inför frågan om jag ska me till Udden över helgen....hm...har inte bestämt mig än...men har några dagar att fundera på...som tur är. Det ska bli så skönt me en långledig helg i helgen....ledig fre-sön :) Nice...jobbar inte ens på Olstorp :D

Nä nu ska jag börja rota i frysen! Ha de bäst, de ska jag... Åh bara så ni vet har jag massa tankar som far omkring i mitt huvud nu....:P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0