veckostart

Idag då...ja vakna kl 8 innan klockan ringde...suck...men kunde sova en halvtimma till iaf..tackar.... :) sen upp för att duscha, äta frukost, läsa tidningen och sedan iväg till jobbet. har jobbat 11-18 idag... En lugn dag, men tiden gick fort iaf...tur de... Lunchade me Mattias, Emma och Micke på Riviera...pizza...gott...men mådde illa efteråt...uscha för flöööt.
Nu på kvällen har jag och Mattias vart hemma hos hans pappa...Emelie och Annie kom hem från Roskilde idag, så dom hade mycket roligt att berätta :D Brunbrända och fina va dom me :P Men hälften va nog smuts *hoppas* Åt kinamat...mumma...de tackar vi för!

Helgen har gått för fort, det kan bero på att jag har jobbat...i fredags till kl 18, sen i lördags till 15 och sen på kvällen va de Olstorp som gällde...seg helg....å hela söndagen gick åt till att sova och ta igen sig :P På eftermiddagen va jag på 18årskalas hos kusin Anna...nice.. Smörgåstårta i massor och god efterrätt :) Me like! Har knappt märkt att min Sambo har vart borta i Uddevalla i helgen...cross VM tror jag de va :P jaja...nu är han hemma iaf...ända sedan igår kväll! Mys.

Åh förresten jag har en ny telefon...lägger upp en bild på den i morgon...ska gå och lägga mig i sängen nu...den ropar. Det är iaf en brun telefon....låter as fult, men jag gillart! :D

Puss o godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0