Bakis-söndag

Seg som attan idag, har bara tagit de lugnt hittills. Mattiasn är och solar, men jag orka inte följa med...ska göra det i morgon tänkte jag...är ju ledig mån, tis och onsdag denna vecka som kommer...härligt. Kan kanske ta tag i kompleteringen från högskolan dåe...får se. Har inte laddat upp bilder på länge, men har haft fullt upp...men de kommer.

Igår hade vi en jätte kul dag....<3....längtar redan till nästa år! Tack tjejer...! Kvällen avslutades med vattenkrig på Kebabhouse...haha...jag va åskådare :P

I kväll ska jag till Melldala för att käka pizza me familjen Lord-Hagdahl... Bakis-pizza är de bästa :D
Ska ringa Emma sen oxå...hon var ju liiite dragen igår...haha...go girl!! Å hon är ju inte van att vara bakis så måste ju höra hur hon mår, ifall hon har överlevt.... ;)

Ska ringa Pappa nu, ska fråga om jag och Mattias får låna hans fritös...han använder den ju ändå inte... Då kan jag och Mattias göra chilipoppers :) Mumma... .)

Pusss o hej...

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad bra att du hadeskoj gumman:-)kramis

2008-06-29 @ 23:10:44
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0