Barn...?!

Har precis kommit ur duschen och ska strax göra mig i ordning för jobb. Jobbar till 20 idag, om vi hinner klart annars senare, och direkt efter jobbet ska jag hem och packa ner lite ombyten för att sedan dra i väg mot Kungshamn. Nice :) Men blir bara där tills lördag dag eftersom att vi ska jobba på Olstorp på kvällen...men ändå skönt att komma bort en stund. Micke och Emma ska nog me oxå...ännu bättre :D

För några dagar sen fick jag sånt otroligt sug efter att ha barn...hur kan de komma sig? Bara fick en känsla av att det var dax....knepigt....bara VILL lixom! Ganska sjukt att de bara kan komma över en....men som det ser ut i dagsläget finns det ingen chans att vi skulle klara av det, ekonomiskt asså. Haha...så kan de va. *starka känslor*

Igår va personalkvällen jätte trevlig...åt god mat och efterrätt och de blev en massa snack...självklart mestadels om sex/killar :P Men även utfrågning på alla så att vi skulle lära känna varandra bättre... Toppenkväll!

Nä nu ska jag torka håret...och välja kläder för dagen.
Puss o kram alla!

Kommentarer
Postat av: Helen

Förstår de där suget efter barn. Jag är själv inne i en sdåan period IGEN! Haha. Vill ha nr 2. Men bara ibland. Haha. Ja.. Knepigt att förklara. Låter säkert mest dummt =) Hoppas att du får en toppen dag och mysigt i kungshamna. GLAD MIDSOMMAR! <3

2008-06-19 @ 10:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0