Fredag

Hmm..ja denna dag har vart lugn och skön. Tråkigt me regnet för alla studenter bara...men de störde inte mig. Har inte köpt tröjan på Gina än, men gör nog de i morgon när jag jobbar.

Idag då...gick upp kl 11, helt slut. Klockan 13 ringde min faster och ville äta lunch, så jag Marie, Eva och Micke drog ner till Erics kök....åt kött, pommes och aromsmör. Emma gjorde oss sällskap och efter maten var de dax för att titta på kortegen. Åhh va roligt!! VILL IGEN! En grym kortege gjorde mig glad och många roliga minnen dök upp! BF...shit asså...det va ett tag sen nu.
Vid 5 drog jag och Mattias upp för att gratta Isabelle som tog studenten :D Hoppas din kväll kommer vara toppen!
Sedan åkte jag vidare hem till mamma för att hälsa på...jag viktor, pontus och mamma åt tacos *mums* Men mådde så satans dåligt efter det...ucha...mår forfarande illa :(

Förövrigt var mitt hår ORANGE i morses...*Gahh* Fick världens ångest....Jag och Emma fixade varandras hår i går kväll, skulle bleka slingor hemma...men resultatet blev inte alls som jag hade tänkt...Fuck. Så det första jag gjorde efetr att ha tittat mig i spegeln var att hoppa in i duschen och massera in silverschampo fyra gånger innnan jag bestämde mig för att det inte gick att göra något åt saken...Men efter att jag hade torkat håret såg det inte alls så illa ut som det gjorde innan duschen. *lättad* Men ändå är jag inte nöjd, blev för blond! Bimbo-blond! Syns att det är hemmagjort oxå...men vi får se...efter en veckan duschande i silvershampo kanske den lilla guldtonen i håret försvinner och jag vänjer mig...kanske.

Mattias jobbar på Olstorp i kväll, Mariestads studentfirande, så jag sitter hemma ensam. Men det gör inte mog något alls...ganska skönt faktiskt. Ska plocka i ordning lite så att det blir gjort, sen ska jag lägga mig i sängen och titta på tv...så trött och sliten...känns inte alls okej.
Har inte vart helt hundra på ett par dagar nu...men tror jag tänker för mycket på den konstiga omställningen som just nu är i familjen...blir bara ledsen av tanken...Ingen familj längre :´(


Nu hör jag alla studenter skrikande utanför, antar att de är på väg till studentfesten på Husaren. Ska stänga fönstret, plocka lite, borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen....

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Härlig dag. Gick du med BF? Gjorde ju jag med.. :) Härligt hihi. Omställning i familjen? Krama om håååårt

2008-06-13 @ 23:52:57
Postat av: Kajsa

Inget kul alls med familjen :( Men för hoppas det löser sej till det bästa. Du jag tror faktiskt ditt hår är jätte-fint å att det bara är BIMBO Emma som är farten å gnäller lite ;)

2008-06-14 @ 14:19:51
Postat av: Bella

När jag träffa dig igår så märkte jag inte ens håret hehe, men det går o fixa. Hoppas de som tynger dig blir bra snart. Pöss

2008-06-15 @ 11:38:44
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0