Glad Midsommar!

Nu drar jag i väg till kusten , ska BARA packa väskan först...blir väl som alltid, jag har mest packning...haha!
Annars har de inte hänt något speciellt idag, har bara jobbat och jobbat! På torsdag har jag lovat Viktor att hjälpa honom med hans 20års kalas....nice....funderar på smörgåstårta som är såååå GOTT! Mumma... Förresten så fyller han år i morgon på Midsommar afton så Grattis till min bror!!! <3


Jag idag: Gina-kläder alltihop....förresten den nya tröjan/jackan jag köpte för några dagar sen har jag på idag :)

Glad midsommar alla mina vänner!!! Hoppas ni får en trevlig helt utan regn... <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

grattis till victor :P

2008-06-19 @ 21:02:32
URL: http://emifia.blogg.se/
Postat av: Helen

Åh har de fått in sådana igen? Så snygga! Lånar ju systers jämt ;) ha de toppen. Puss

2008-06-20 @ 00:43:24
Postat av: AnnA

Jackan är jättesnygg =) Kosta ?? ;P

2008-06-20 @ 11:51:18
URL: http://an86na.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den e ju grymt snygg=) Fast nu är den rejält svettig efter 2 dagar på baden...:P har din pappa sagt nått föresten?:D

2008-06-23 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0