Härliga sommar...

Visst är det underbart att bara vara och att inte ha några måsten...älskar det! Vill kunna ha det så här jämt...men också, det funkar inte...har ju snart inga mer pengar att leva på... Men men...det löser sig.

Igår va jag på järnvägsgatan hela dagen och solade poch slappade...skönt att ha en stund för sig själv. Sen kom Pia ner och senare kom även Sara och Sofia :) Mysigt me kaffe och prat i solen :D På kvällen blev det thai-mat, kycklingsoppa och kyckling med basilika...Mumma!

Idag har jag också bara tagit det lugnt...åkte hem och överraskade farmor...precis då skulle hon iväg till min faster så jag hängde på... Så det blev bakelser, kaffe och sol även idag :) Mys! Måste även skryta lite med att jag har tankat och tvättat mammas bil som tack för lånet medan hon var bortrest :D *duktig*
Fick reda på att jag inte ska jobba på lördag me :D Så nu blir de party :D YES! Äntligen...har inte vart ute på dööö länge...ska bli nice, blir ju några nya pinglor som jag ska ut med...Nice! Måste bara hitta nåt fint att ha på mig....gah, alltid lika jobbit!

Nopp nu ska jag ta på mig något annat är bikini...börjar frysa... *brrr* Värsta gåshuden har jag...haha....


Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Helen

WIIHHOO!!!! :) Super bra Emma.. hihi. PARTY PARTY!!

2008-06-04 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0