Hemlis.

Mmm...har eventuellt skaffat jobb...men inte helt hundra än så än så länge förblir det min hemlis :) *hoppas* Jag kommer nog att veta helt säkert på måndag...så då berättar jag va det är för jobb.

Nu har jag kommit hem från järnvägsgatan där jag och Mattias har grillat och umgåtts med hans pappa. Innan de så gick jag en promenad till garaget för att hälsa på  :)  Uppskattat!

I morgon blir det till att köpa vin (alltför längesen) och sedan leta efter något snyggt att ha på mig på lördag...ångest! Kommer säkert inte hitta något alls....blä! Men men...får försöka iaf. Sen MÅSTE jag städa....ser ut som fan här hemma...går inte ens att ställa ett glas på diskbänken för att det reda är fullt av disk där....suck...orkar inte egentligen...men kommer bli stolt när jag gjort de...och kommer att vara på ännu bättre humör, så det är bäst att det blir gjort innan helgen kommer... Ska passa på att boka en tvättid också när jag ändå är igång, för nu har vi inga rena handdukar...vill ju ha en fräsch att torka sig på när man har duschat! Men efter duschen i kväll får jag nöja mig med den jag har haft ett par gånger... :P

Tror jag har druckit minst 10 LITER vatten idag :) Bra gjort! Känns skönt att veta att jag inte har vätskebrist dåe...jag blir piggare bara jag dricker lite vatten...helt otroligt va det kan kännas annorlunda. Vatten är GOTT! Nu bojkottar jag Cola ett tag fram över... Visst, jag dricker inte mycket Cola annars men ska tillochmed försöka skippa det när jag äter ute...det vore bra. Tror jag fixar det utan problem. Svårare att ge upp godiset....sötsuget tar över och jag bara måste ha något godis ibland annars blir jag galen... men som tur är behöver jag inte oroa mig särskilt mycket på vikten...mitt problem ligger i att jag inte har några muskler...vill ju ha lite snygga armar, ben och mage att visa upp när bikinisäsongen nu är inne. Tar ju mina promenader då och då...och pilatesbollen är ju en bra vän, mer orkar jag inte.

Är så trött att jag kan hoppa i sängen och somna direkt..men jag måste duscha först...känner mig jätte äcklig, blir ju svettig i denna värme som är nu... Men jag klagar inte, jag står ut att duscha några gånger mer i veckan, bara det är varmt! Vill ha det så här jämt!! Okej, en månad med snö och vinterväder, men inte mer.

God natt och sov gott....nu ska jag duscha varmt och sen hoppa i sängen (jag längtar)! Mys!


Kommentarer
Postat av: LillElin

Nyfiken på jobbet :)jag har fått jobb nu!! :D

2008-06-05 @ 12:28:06
URL: http://hugo07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0