Ledig en måndag

Skönt att vara ledig idag...för nu har jag hunnit ta tag i allt det tråkiga här hemma... Tvätten är igång nere i källaren och det är storstädning på högnivå här uppe i lägenheten :) Kommer bli as nice! Dagens klädsel best¨år av sunkiga mysbyxor och en luvtröja...haha värsta snygga lixom...har inte äns orkat göra mig fin för dagen :P Men de får bli senare i eftermiddag när städningen är klar.

Hm, lunch idag då...? Har ingen aning...pasta med ostsås kanske....mattias är ju iväg och käkar på Thai House...UTAN MIG!!! jaja...kan ju vara skönt för honom att prata skit me killkompisarna någon gång utan mig...och även tvärt om. Att jag får min egen tid( som idag består av städning)....haha...inte så kul..men gött att vara själv iaf.

Jobbar tisdag, onsdag och fredag denna vecka....står även uppskriven på lördag...men hoppas att det löser sig för jag vill ju spela Volleyboll med tjejerna... Vi Kommer ju att VINAA i år! (not) Har inte hunnit öva en gång...jobbar ju så olika tider allihop så vi får hoppas på att förra årets träning ska ge resultat i år...! På tal om det ska jag ringa Sara....men först byta tvätten i källaren..

>Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0