Natt igen..

Ja då var det dax att sova igen då...dagarna går så sjukt fort när man jobbar. Gött de, men ibland vill man hinna med mera... Fikan idag blev mys men kall. Blir eventuellt bio på söndag...Äntligen får jag se den! Gissa vilken? Kommer köpa massa popcorn me ;)

Tyvärr blir de ju ingen volleyboll på lördag....är tvungen att jobba och som de ser ut nu har jag pajjat för hela laget, känns inte så bra just nu. Men vad ska jag göra? Har ju fått ett jobb nu och då måste jag ta de tillfällen som ges....kan ju inte kräva ledigt den första tiden och speciellt inte om de inte finns någon som kan hoppa in. Känns så jävla tråkigt, har sett fram emot den dagen hur länge om helst....Piss! Men utgånge blir de nog iaf...om tjejerna vill ha me mig är klart!

Nu blir de säng-dax! Skönt....älskar min säng! Ledig i morgon...ännu bättre! Sooovmorgon....

Puss o god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte alls pajjat.. det har löst sig maria e med:-) klart du ska me på kvällen...!!!

kram//Emma

2008-06-26 @ 11:01:15
Postat av: Anonym

Tack för en mysig fika igår:-). Vi ses ute på lördag;-) pöss /bella

2008-06-26 @ 13:03:59
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0