Onsdag

Sitter hemma och väntar på att Mattias ska komma hem, han är på väg hem från Kungshamn där han har lämnat båten... Så sitter och funderar på vad vi ska äta i kväll....har INGET i kylskåpet och inte mycket pengar att handla för heller....it sucks. Något förslag på vad man kan hitta på då att äta?? Nåt snabbt och billigt!

Dagens mej:

Linne, linne och kjol (Gina)

Dagen idag har gått fort, hinner inte me så mycket som jag vill. Men blir ju så när man jobbar. Å roligt är det :D
I morgon jobbar jag 12-18...sen ska Emma få lägga slingor i mitt hår och så blir det grilltajm med grabbarna :) MYS!

Fick frågan om jag ville hänga me Frida och Annika ut på fredag, men isåfall får de bli lugnt eftersom att jag jobbar på lördag...får ju inte komma bakis dit :P Så vi får se. Annars blir helgen lugn tror jag...iaf som det ser ut nu.

Puss, puss!!

ps. har lagt undan en svart tröja på Gina idag...ska köpa den i morgon, visar bild på den dåe.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas du hade en bra dag i går o idag:-). Ska vi ses någon dag? Nu måste jag försöka sova. Puss o natti

2008-06-13 @ 00:44:55
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0