Ont i huvudet!!!

Men det är bara mitt eget fel...borde finnas alkohol som inte bidrar till huvudverk dagen efter...nästa smarta uppfinning kanske?? I går dåe...ja jag hade en jätte rolig kväll me några nya tjejer som inte är som alla andra ;P Men jag stod ut och inte bara en halv timma utan hela kvällen! Tack för en rolig kväll!!! Måste göras om!  Blev Donken till fyllemat idag, inte helt fel men mådde så jäkla dåligt då, så fick inte i mig min hamburgare... :( Efter de blev de en tripp till simsjön för att svalka fötterna...KALLT! När jag kom hem var Mattias hungrig, så vi hängde me Emma, Dan och Micke till Riviera och käka...så jag käka igen...sallad, Gött! Sen upp till berget för att spela minigolf och sedan glass i simsjön... Hunnit me ganska mycket på en söndag iaf... Skulle haft denna dagen till att storstäda hemma, men det blev inte så...det är ju såååå tråkigt... Men har bokat en tvättid nu i morgon, så jag ska tvätta förengångsskull!! Nä nu ska jag börja plocka lite...och kanske damsuga, det beror på om det är nåt bra på tv eller inte :P

Huvudet exploderar snart, bara så att ni vet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0