Personalkväll

Jobbar 14-18 idag, kort dag. Sen efter jobbet ska vi alla åka till chefen för att umgås, äta och prata skit :) Ska blir nice, blir ju en helt annan sak när man träffas utanför jobbet och för mig som är ny är det ännu bättre :)

Har precis ätit frukost, äggsmörgås och te. Men måste äta något innan jag drar ner till jobbet igen eftersom jag inte har någon rast när jag bara jobbar 4 timmar...

Nä, nu ska jag platta håret och göra mig klar. Måste köpa en kjol innan jag börjar jobba...och eventuellt gå in på telenor.


Puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Skönt med ett kort pass :] Hoppas att du får en bra dag på jobbet och mys ikväll. <3

2008-06-18 @ 13:00:00
Postat av: Bella

Hoppasdu får mysigt

På eran personalträff:-).puss

2008-06-18 @ 14:11:23
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0