Prov-jobbar!! (uppdaterad)

Yes, första dagen på Gina idag och det går riktigt bra :) Kassan får jag chans att lära mig nästa gång som tur är! Är hemma på lunch nu och ska strax tillbaka...skriver mera senare!

Tillbaka efter jobbet:

Fick reda på veckans schema idag oxå, jobbar onsdag, torsdag och lördag....så det blir inte Kungshamn för min del...suck. Men jag ska vara glad att jag har jobb :D Men det är tråkigt när Kungshamn var bestämt långt innan.

Åh värsta överraskningen såg jag just nu då! Jag har fått BLOMMOR av Mattias! :D Sååå fina... tack min älskling.... Du vet hur man får mig glad <3


*love*



Dagens...outfit.

Linne, klänning och legging (Gina tricot)

...lunch.

Spagetti med tomatsås och en majskolv till förrätt :) Måste få i mig lite grönsaker me!


Ikväll blir det mat hemma hos Olsson...hoppas de är snart för jag är dööö hungrig.
Nu ska jag ringa Emma och berätta den dåliga nyheten om Kungshamn...hon får åka själv me grabbarna... :P

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0