Tredje jobbet!

Idag har det vart helt sjuk....förra veckan var jag helt förstörd för att jag inte visste vad jag skulle göra....eftersom att jag var tvungen att ha jobb. Men idag måste Gud ha hört min bön! På två dagar har jag fått TRE jobb erbjudanden. Det första var på Köpstaden, där jag skulle få jobba i en skoaffär, det andra va montör på TEMA och det sista som jag tackade ja till var som säljare på Gina Tricot!! Shit jag ska börja jobba! Det går framåt!! På tisdag klockan 9 ska jag vara på Gina för att prov jobba, men måste ha på mig Gina-kläder så jag måste leta fram nåt i garderoben eller köpa nytt... :D Såå lycklig! 50% där hela sommaren.

Grattis till mig! Åh vet ni, älskling sa till mig att han var stolt över att jag fixa jobb helt själv... *lycka*

Puss och puss

ps...shit, jag glömde bolaget. Fixar det på lördag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad kul för dig:-) du kan inte hitta ett till mej me;-) på lördag e det FEST:-D

2008-06-05 @ 19:42:10
URL: http://bella00.blogg.se
Postat av: Helen

MASSA MASSA GRATTIS!! :] Fy tusan va skoj för dig! hihi. PÅ LÖRDAG är de fest med stort F som gäller Emma !! :) Ses då. Hihi

2008-06-05 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0