Tvätta.

Ja ska tvätta om en halv timma, då är min tid....uscha, orkar inte egentligen, men har varken några rena underkläder eller fräsha lakan... Ja Kajsa, jag läser blondinbellas blogg ibland bara för att jag är så impad av att hon kan tjäna så mycket pengar på den, för mig är det helt ofattbart....hon skriver ju inte något vettigt utan bara om henne själv..men men... ja hon är en fjortis, men jag läser den ändå :P Sitter och trycker i mig en smörgås med salami och philadelfia nu...mums, det är så gott... Måste nog handla idag, för det ekade i kylskåpet när jag tog fram den sista mjölken.

Planering idag:
  1. Tvätta
  2. Duscha
  3. Stan och köpa "arbetskäder"
  4. STÄDA!!!
  5. Handla
  6. Äta
Vi får se i slutet av dagen om jag lyckats göra allt detta, och om det inte dök upp nåt roligt på vägen :P

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja det är la tur att hon kan roa någon.. det är ju just det hon tjänar pengar på :P

2008-06-09 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0