Vill så mycket...

Hur ska man någonsin hinna med allt som man vill, eller iaf Jag!? Finns varken tid eller pengar...så beroende av dessa ting att de är sjukt. Hur kan ens liv kretsa kring pengar och tid när det finns så mycket annat som är viktigt? Men tyvärr är det ett nödvändigt ting för att kunna uppnå alla drömmar jag har....*suckar*

Ja helgen då, har vart lugn som jag trodde. I går jobbade jag 10-15, sen träffade jag Kajsa och Katja för att käka lunch på Voda, så satans sugen på suchi, men till vår stora förvåning var det STÄNGT! Arga som vi blev gick vi vidare till Wallemans för att äta grekiskt...som iof va väldigt gott! Men jag kommer vara sugen på suchi tills jag får de...

Efter lunchen me tjejerna kom jag hem till en hungrig Mattias och snäll som jag är åkte jag och handla revben, det kom även med chips, dipp, dricka och morötter i korgen :P Förbi Helen för att se hur dom bor och för att hämta mitt efterlängtade nagellack (mörklila), som jag nu i efterhand inser är lite tråkigt för denna säsong, skulle vilja ha någon ljusare nyans, får nog köpa ett nytt, ROSA hade jag tänkt!! Söta Nova va hemma, så söööt! *vill ha* Å ett jätte fint hus dom har juh :D
Sen hem till en hungrig kille igen då och lycklig blev han när han fått sin mat :) Fotbollen hade börjat när jag kom hem, men det gör absolut ingenting, eftersom att jag inte är ett skit intresserad (kan ju läsa resultaten i tidningen dagen efter). Så igår kväll blev det iaf fotboll med chips, morötter, gurka och dipp och dricka. Efter matchen kom Micke och Emma för att hälsa på, dom åt kebab medan vi satt och snacka en massa skit. Efter besöket blev de film, Irene Huss (den senaste), jätte bra tycker vi att dom är :D Sen blev de sängen tidigt för att vara en lördag, kl 24 tror jag de var.

Idag blev det sovmorgon med världens bästa och mysigatse kille :) *love* Utan dig vet jag inte vad jag gjort! Du gör mig lycklig! Älskar!!!

Så idag har bara ätit sen frukost. varm macka med ost och soltorkade tomater och te med honung. Självklart tillsammans med chipsen från igår...mums. Nu sitter jag framför TV:n och funderar på om jag ska duscha eller börja med kompletteringen på portfolion....var ju tvungen att ha med en grej som jag glömt, tyvärr....så skolan är inte riktigt slut....blä.

Jobbet på Gina går jätte bra, tycker det är sååå kul! Å alla är så snälla där. Så jag ska fortsätta där hela sommaren nu är bestämt :D

På torsdag natt åker vi till Kungshamn för att fira midsommar...sen hem för att jobba på Olstorp på lördag kväll.

Puss o kram så länge!

Kommentarer
Postat av: AnnA

hihi chips till mackan ?? ;) Du är knas du !

2008-06-15 @ 14:13:35
Postat av: Kajsa

Vi ger inte upp föräns sushin är uppäten :) SKA HA SUSHI!!

2008-06-15 @ 14:54:02
Postat av: Bella

Låter som dagen va bra igår:-). Ha en bra söndag gumman. Puss

2008-06-15 @ 17:25:49
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0