Det gick bra!

Examinationen gick smärtfri... :D Bara några grejer vi skulle rätta till, men det tror jag vi får ordning på ganska snabbt, ska sätta oss på måndag och göra klart.

Idag är det helt tom i hela huvudet..kan det bero på att hjärnan har gått på högvarv ett halv år nu....tror de kan vara orsaken. Men den får inte lägga av än, har en komplettering i morgon och sen portfolioredovisning på fredag som måste gå bra. Sen är det nästan över :D

Har tvättid nu så jag måste snart ner för att lägga i första maskinen...så tråkigt. Men det måste göras, den tvättar inte sig själv....tyvärr...

De senaste dagarna har jag haft en så otrolig längtan efter att festa med alla vänner, så som vi gjorde förr...vill ha det så nu igen.... Jag vet att alla jobbar eller gör något annat och att inte alla kan samtidigt, men det vore sååå kul! VILL!!
Någon dag nu i sommar hoppas jag att vi kan dra ihop en riktig tjejfest med sång, lek, dans och vin i massor :) Mitt partysug är starkt just nu!
image8

Fram med fiskaren så kör vi ;) *love it*

Nä nu ska jag drömma vidare och göra några måsten här i hemmet...sen blir det mera plugg....
Puss o Kram alla goa töser!

Kommentarer
Postat av: Helen

Du är sååå het på de där kortet. :] Hoppas att du har haft en bra dag! *kramar*

2008-05-27 @ 22:46:17
URL: http://helencarlsson.blogg.se
Postat av: Kajsa

Klart att vi måste dra ihop å festa hela tjej-ligan nu snart :) Snart är det sommar å sol å semester. Då BÖR det ju gå att ordna :D

2008-05-27 @ 23:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0