Dop-Söndag!

Kom precis hem från Väring där det har varit dop för mitt kusin-barn Alexander....så sötis. Ser ut som en liten rumpnisse gör han :) Kyrkan va långsam...satt och gäspa, men efter blev de god mat och tårta och de tycker jag om!

*härligt väder*

Igår var det så tråkigt att inte Perelli vann! Det var hon värd (en vinst alltså)...inte Ryssland...!!! Usch! Skiter i Eurovision hedan efter!

Måste plugga nu, men som vanligt har jag svårt att koncentrera mig på det och tänker på massa annat. Bläää...vad skolan är tråkigt just nu. Vill att det ska vara överstökad. Denna vecka kommer jag få sitta uppe dygnetrunt för att hinna klart med allt och då överdriver jag inte... Vill ha jobb!

Nä, har inget mer att skriva nu, för mycket konstigt i huvudet som spökar! -FÖRSVINN!

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: AnnA

Hur mkt har du kvar i skolan?? Och vad händer när allt är slut??
Trist att behöva plugga när det är så fint väder =/

2008-05-25 @ 16:50:24
URL: http://an86na.blogg.se
Postat av: Bella

hoppas de som spökar i ditt huvud försvinner snart, roligt och va på dop =)) kramas

2008-05-25 @ 17:13:46
URL: http://bella00.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0