Ekonomisk kris...

Vad ska jag göra? Gå under jorden kanske? Usch...nu vill jag bara försvinna ett tag,.... Efter att ha fått det sista studielånet för denna termin känns allt hopplöst... Åh jag har mig själv att skylla! Fy. 3700kr ska jag klara mig på hela sommaren...och det räcker bara till hyran denna månaden... Vad ska jag göra? Söker jobb som en galning nu, måste ha ett snabbt! Jag mår dåligt nu....kommer inte att bli bättre för ens det har löst sig....fan! Fan! Fan!

Mitt humör kommer ligga lågt ett tag nu....och det pga pengar....it sucks! Vad gör man lixom när man inte har pengar, tillslut kommer jag att få sova ute....för Mattias pluggar ju också...och han jobbar ju lite så att de räcker för hans insats i vårt boende...men vem ska betala min del? Hatart!!

Ska jobba på Olstorp i kväll och i morgon ska jag på dop.....nästa vecka är fullpackad med studier, men det är den sista innan sommaren...som tur är.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: sannah

Heej! Vill du ha en ny design? Kika in hos mig, jag lottar ut nya varje dag=) saanzil.blogg.se

2008-05-24 @ 13:21:29
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Anonym

Intresserad av mode, shopping och skönhet? Kika in på den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-24 @ 13:32:53
Postat av: Bella

jag förstår dig, inte skoj alls =( pengar gör så himla mycket tyvärr.. hoppas de löser sej.kramiz

2008-05-24 @ 15:41:43
URL: http://bella00.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0