Hos mamma

Sitter hemma hos mamma nu och har hjälpt henne att packa, hon klarar juh inte de själv så hon måste ha min profesionella hjälp :) Jag vill me till Turkiet...fusk...hade jag haft pengar och tid hade jag lätt beställt en extra stol till mig :D
Nu väntar jag på att Mattias och Carl-filip ska ha kört cross klart så jag kan hämta dom och sen åka hem för att göra oss fina till 2års-kalaset! Åh jag tror att vi kommer få smörgåstårta...mums...det är sååå gott!

Idag har jag vart i skolan och pluggat, vi var inte så effektiva men vi bestämde att vi skulle läsa på var för sig och sen träffas på måndag för att löra hårt. Efter det skjutsade jag Mathias till Åkeriet för att han och lille-man skulle köra cross. Då var jag as hungrig och grinig eftersom att han inte hann att äta mat med mig, så jag ringde runt och leta efter en lunch-kompis....och tillslut fick jag tag i min lillebror och han ville följa med *kors* Så vi drog ner till Mc Donalds och käka hamburgare och glass, sen gick vi in på Game och kollade lite grejer han önskar sig när han fyller år, sen åkte vi runt i stan en sväng och lyssna på musik :) Vädret gör en lycklig *love it* Å till sist hamnade vi här hemma hos mamma...

Ska snart åka iväg...för mamma ska på fest och jag måste hämta min Gubbe.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: AnnA

Satan va du bloggar då ;) Nya Schulman kanske ? hihi

2008-05-23 @ 23:36:25
URL: http://an87na.blogg.se
Postat av: Kajsa

Får hålla med AnnA här.. jävla va du bloggar.. du som inte skulle bli så aktiv.. My ass heller :)

2008-05-24 @ 04:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0