Måste ha sömn nu.

Har suttit och filat på vår examination som vi har i morgon....suck...vill bara kunna släppa det just nu, men jag lär ju drömma mardrömmar om skiten... :(

Har inte fått svar om något jobb än....suck...känns som om det är för sent...men Mattias har pratat med sin pappa och han skulle kolla runt lite, han har ju faktiskt många kontakter så jag hoppas de löser sig så småning om!!

Det var jättre roligt att träffa några av tjejerna nu efter många veckors pluggande...var verkligen döö längesen juh.. Skönt att prata av sig lite om något som inte handla om skolan. Men lite klagade jag och Maria för varandra iaf...haha... Lovisa är ju för söt....duktigaste fotografen i stan...eller not, bara hennes fingrar som syns i linsen...haha! Söt-unge! Måste träffas oftare Alla....det får bli skärpning me de nu!

I morgon blir det som alla andra dagar denna vecka...plugg hela dagen lång. Jo, på kvällen har jag även tvättid...måste ju fixas nu igen...har snart inga kläder kvar i garderoben....uscha.. Hatar att tvätta, men det blir iaf en liten paus från pluggandet *yes* Alltid något att skylla på.

Har gjort i ordning mig för min nattsömn...så nu är det dax att sooova...
Godnatt och sov gott.....det kommer inte jag göra......blää..

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0