Nya krafter!

Ja det kändes som om jag vaknade med nya krafter idag, shit va jag har hunnit me mycket i min portfolio, helt impad av mig själv :D Inte riktigt klar än, men på god väg... Ska hem till pappa sent i kväll för att skriva ut resultatet. Just nu är den på 31 sidor, men kommer iaf komma upp till 36-38...stackars våra lärare som måste läsa 110st olika portfoli...haha...lite skade glädje.. ;)

Även älskling har vart på helt annat humör idag...älskar verkligen när han är glad...då är han det bästa som finns! Vill ju inte ha en grinig kille här hemma, som de har var nu några veckor.....vist även jag har haft en jobbit period, men nu är det sommar och då får vi nya krafter :D SolEnergi, det går vi på!

Nä nu får jag hoppa in i duschen, har ju inte ens gjort mig i ordning idag....sitter här i mys-byxor och ser ut som ett troll med olja i håret :P Men kan ju bero på att jag har pluggar som världens plugghäst idag! Så idag ska jag skona alla och inte lägga ut hur jag ser ut just nu...haha!

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0