Skor!

Shit...jag räkna mina skor nu och kom upp i 44 par och av alla dom paren använder jag typ bara fyra eller nåt...alla andra ligger bara och skräpar...måste skärpa mig med sådant...får ju se till att allt används och inte bara dammar.... Blev dock ganska impad över att de var så många  jag hade, en del skor som jag knappt viste att jag hade kom fram. Kul, då blir dom som nya igen ;) Utan att jag har lagt  ut en krona....

Ja ikväll nu blir det kotletter med potatis till middag *mums*, men som alltid så blir maten sent eftersom den kära sambon är ute på flykt (som alltid). ja jag ska vara glad att jag får någon mat i magen alls och att jag dessutom har sällskap vid mitt bord. Inte alla som har det, tyvärr... Jag har en sak till jag kan vara j-vligt lycklig över, och det är att jag knappt behöver hjälpa till att laga maten, jag har det sååå underbart här hemma att jag har en sambo som älskar att laga mat och det blir gott oxå :D Men ibland är det lite jobbit då jag inte alls får va i köket för då är man bara ivägen...suck, så är det väl att allt gott har något ont med sig och allt ont för något gott med sig...vet inte vilken ordning det brukar vara... :P

I morgon ska jag möta Anneli vid bibblan, då ska vi öva inför examinationen på B-uppsatsen...uscha. Men jag ska inte klaga för snart är det slut på denna termin *jippie*

Just de jag måset fixa present till Sofia med, vi ska på kalas i morgon ute i Melldala. Det ska bli mys att träffa den lilla familjen, är ju inte varje dag precis... Sen måste jag fixa dop-present till mitt kusinbarn som ska döpas på söndag. Hm, funderar på något fint....haha inte fult iaf.

Nä nu ska jag börja skala potatisen....får ju vara slaven i köket när han ska laga mat. Hoppas bara att han kommer snart....dör av hunger...

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: yazmina

jag har också sjukt många par skor, har dock aldrig orkat räkna! :D haha.

2008-05-22 @ 20:50:10
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0