Slutspurten!

Nu är jag inne på de sista i skolan....de sista dagarna denna vecka blir enbart att jobba med min portfolio...så att den blir klar tills på fredag. Måste hinna! Annars får jag väl ta en komplettering, för den måste in på fredag eftermiddag... Men jag hittar inga ord längre, vet inte vad jag ska skriva för det känns som om jag upprepar mig hela tiden.... Tur att nästa termin inte kommer att vara lika kämpig, jag litar på dig Maria :)

jag skulle verkligen behöva ut och gå i det fina väderet, men känns som om jag inte hinner det...för dåmkommer jag vara tröttare i kväll och då kan jag inte sitta vid datorn och skriva som jag måste...Problem? Nja... Får gå igen alla promenader jag missar denna vecka i nästa vecka...lovar!

Nä nu ska jag ta upp min älskling som fortfarande ligger i sängen....och jag som har hunnit med massor idag...herre gud, nu måste han upp! Later! Jag är hungrig och måste ha lunch i magen...funderar på lax som vi åt i går.....va sååå gott...som suchi, men utan ris :) Mums...

Puss o kram, skriver kanske mer i kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0