Piraten Emma

Ja så va de igår iaf...hade ena ögat igen-tejpat igår eftermiddag och hela natten... Hade fått repor på hornhinnan...så nu är de bara att använda ögondroppar i några dagar och inte sminka sig på hela denna dagen (inte så jobbit som de låter :P)

Blev lunch på Orienten idag, lika gott som vanligt :D Tack baby!

Skulle behöva sätta mig ner och läsa på den vetenskapliga artikeln, men orkar inte läsa nu, och speciellt inte på Engelska. Hur ska jag kunna förstå artiklen är min stora fråga? Nån som är duktig?

I morgon blir det jobb hela dagen...och mys på kvällen :P

Nu ska jag börja med maten, köttfärsås och spagetti....mumma, är jätte hungrig nu! Men är mer sugen på grönsaker, dipp och choklad...men men, måste ju äta mat oxå :P

Puss o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0