Pluggar

Jag sitter och läser och försöker tolka den där j-vla vetenskaliga artikeln som är på engelska, fattar lite iaf... :(
Ska sitta med den hela dagen hade jag tänkt, eller iaf så jag har gjort en heltidsdag...så trött på vad skola heter just nu, men det är väl bara att bita ihop. Har ju hoppat över kursen kreativitet i pedagogisk verksamhet nu, så lite lättare ska de nog bli för mig....behövs nu över jul.  Så denna vecka blir det bara plugg är de tänkt, inget jobb, för jag måste komma ikapp med allt som jag ligger efter med och även om det inte är mycket.....så tar det tid.

Nä nu ska jag förtsätta läsa....
Bye bye! Pöss


Kommentarer
Postat av: Eve

Bara att kämpa :) Emma du klarar det!! kram

2008-11-11 @ 12:41:22
URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0