Vill ha det perfekta livet som inte finns.

Nu har vi bestämt oss....vi ska vara ifrån varandra ett tag (obestämd tid) för att se om det blir bättre.... Men konserten i Sthlm blir av 4/12.
Jag flyttar hem till pappa idag. Orkar inte skriva mer om det.

Annars har helgen varit lugn o skön utan krav, igår va jag hemma i mysbyxor hela dagen....har haft en tuff arbetsvecka bakom mig och denna veckan kommer inte bli lugnare...men så är det väl när man ska starta upp en butik :D

Onsdag har vi (Gina Tricot) premiär öppet mellan 18-21, kom in och hälsa på :)

På torsdag ska jag, Mathias, Micke och Emma på Magnus Betner:) Ska bli skojjit...hoppas de blir endel skratt dåe, har ju mestadels vart tårar hela veckan...


I kväll är det öppet hus på Prostgården. Sofia (kusin-vitamin) ställer ut sina Mary kay produkter....alla är välkomna. Produkterna är verkligen super. Jag tänkte gå dit med mamma...hoppas på fika oxå :)

Puss o kram alla som förtjänar.


Kommentarer
Postat av: Bella

tänker på dig hjärtat<3

vill du prata så vart du vart jag finns krama om

Hoppas du får en toppen dag.puss

2008-11-23 @ 14:36:20
URL: http://bella00.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns här !!! och om du bara vill dränka dina sorger i en flaska vin så vet du vart vi finns ;)

Det kommer lösa sig detta ska du se . Låt det ta den tid det tar bara så ... Kramar massa

2008-11-23 @ 16:14:41
URL: http://an86na.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi kommer ha skit kul på torsdag gumman det lovar jag...och om du känner dig ensam så är det bara att komma hem..laga mat och ha lite spa hemma med ett bad kanske och en flaska vin..bara höra av dig du vet vart jag finns...finns här för dig..puss och kram gumman

2008-11-23 @ 20:44:50
Postat av: Kajsa

Kommer lätt å hälsar på på onsdag :) Finns här gumman!! Nu är sushi ett måste i veckan! Torsdag lr fredag kanske? Kramis

2008-11-24 @ 00:13:23
URL: http://kajjjza.blogg.se/
Postat av: Eve

Kramar gumman!

Som sagt, allt kommer lösa sig med tiden <3

2008-11-24 @ 08:21:06
Postat av: Helen

Ta hand och tänk på dig själv nu hjärtat <3 DU vet va vi har pratat om ;) Ses på Lördag baby pussa

2008-11-24 @ 10:38:47
Postat av: Camilla

Det verkar som livet bara bilr svårare och mer krävande ju äldre man blir..=/ Men det löser sig emma.. du fixar detta, du är inte ensam -glöm inte det=) kramar om hårt

2008-11-24 @ 20:40:04
Postat av: Lene-Therese

en kram

2008-11-25 @ 16:39:37
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0