För tidigt för mig!

Jag orkar egentligen inte vara uppe så här tidigt...shit. Beundrar alla som jobbar på posten eller som delar ut tidningar...skulle aldrig orka med ett sådant jobb. Klockan halv 6 ringde klockan...å jag vill sov mera! Helst hela dagen..

I dag ska jag och Mattias kolla på lägenhet....hoppas den är fin nog :P Sen blir det nog inte så mycket mer, är ju helt slut på fredagskvällarna, så soffan och tvn låter bra! I morgon ska jag jobba till 16, sen hade jag tänkt försöka komma iväg och sola (kan behövas) och på kvällen ska vi hem till Frida på kalas :D ( Å nej Helen, jag har inte glömt dig ;))

Ska packa lunchlådan nu och dra i väg mot VFU, sista dagen denna period...tror jag...
Puss o hej.

Kommentarer
Postat av: Bella

jag brukar gå upp innan helv 6 när jag börjar sju ibland.. de e jobbigt, men man måste :P

vart ska ni kika på lägenhet?

vi kanske ses hos frida i morgon, ska kika med lina om hon får hundvakt så kommer vi ;)

pössen

2008-10-24 @ 12:35:30
URL: http://bella00.blogg.se/
Postat av: Helen

Kika på lägenhet? Va skoj. VART?!

Haha BÄST för dig att du inte glömmer mig du haha. Ska köra lill tjejen till Mamma och pappa först bara men sen så kan ju jag hämta dig så kan vi åka tillsammans. Hoppas på att få med mig Lina & bella med <3

2008-10-24 @ 16:37:44
Postat av: Anna

Ska ni flytta ?? =) Vart är det ni vil bo nurå?

2008-10-24 @ 19:18:08
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0