Fortfarande inte oki.

Fortfarande inte helt frisk även om jag va på VFUn i går o idag... Rösten är helt paj, får bara fram nåt om jag viskar...som tur är har det gått bra med barnen idag iaf. Får se om det blir bättre i morgon eller om jag måste till sjukan. Har inte så ont längre, det är bara att jag inte kan prata. Hur ska jag kunna vara en bra pedagog då?? Eftersom att hela utvärderingen handlar om ett pedagogiskt ledarskap, och jag har fått ställa in några "saker" Jag tänkt göra med barnen, istället får jag sitta helt tyyst och komminucera med teckenspråk o viskningar...haha...bra Emma bra! Men har ju inte tid att ta igen mer än två dagar som jag redan har vart hemma, så vad ska jag göra....jag får leta upp något mål i Lpfö om att barnen ska lära sig lyssna och visa hänsyn, det de får göra med mig :D

Väntar på Att Mattias ska komma hem, är hungrig, men som vanligt har jag så dålig fantasi på mat :( Hm...sugen på räkor eller nåt annat smaskigt! Åh, nyfiken på hur han ser ut i håret me...nyklippt å fin :P 

Hoppas hoppas jag bli bra till helgen, ska ju va med Anna och Kajsa på lördag....va ju sååå länge sen nu tjejer!! Bara jag är frisk så ska vi ha sååå kul :D

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi ska ha så kul på lördag :) Hoppas du är lika hes då.. för du vet du ju att Whitney Houston är givet :D Tack för att du håller tummarna för mej gumman, det kan jag behöva nu <3

2008-10-10 @ 01:04:42
URL: http://kajjjza.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart du ska va med imorrn =) Det ser vi fram emot !!

2008-10-10 @ 14:40:51
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0