Fortfarande sjuk

Sovit bort mesta deels av dagen, är hängig o orkar inget, halsen är inte som den ska heller. Blir nog hemma i morgon oxå, men ringer i morgon ifall att jag skulle vakna frisk. *hoppas*

Blir mer o mer deppad över att jag inte vet vad jag vill....*gah* Så fort Gina-tricot öppnar på Maxi har jag en anställning på 65% där, men vill ha mera! Å så länge det bara går ska jag plugga samtidigt. Vill ju ha pengar OCH utbildning...så får bita ihop.

Ännu mera bebisar är på väg till världen....mysigt! Önskar er all lycka <3

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Bella

men det e ju bra att du har jobb iallafall =))).. jag köpte stövlarna på DNA. jag kan nog inte ses på torsdag. slutar inte förens 17.30.pöss

2008-10-06 @ 21:17:54
URL: http://bella00.blogg.se/
Postat av: Helen

Tack så mycket <3 Kan tyvärr icke ses på Torsdag.. Ska jobba kväll då :( Pussssa

2008-10-06 @ 22:23:03
Postat av: Lene-Therese

gud vad skönt med jobb! önskar jag hade ett också. när öppnar det då? :) krya på dig

2008-10-16 @ 14:15:54
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0