Hur ska jag orka...?

Är jätte trött och vill bara krypa ner i sängen igen och sova bort hela dagen, precis som igår :) Älskar min säng och Mattias täcke :D

Ska strax åka iväg till VFUn, har tredagar kvar....känns sorligt, men ändå skönt att komma tillbaka till "min" vardag. Ska ju tillbaka innan jul och i vår oxå.

I morgon är det möte för oss Gina-tjejer som ska börja på Maxi :D Kul att se vad det blir för tjejer...*nyfiken* Annars blir det bara plugg, plugg och VFU hela veckan lång. När ska jag få vila....ALDRIG! Har inte haft någon semester sen förra sommaren....måste ha en snart! Iaf en vecka.....men kommer aldrig få in det i min planering....Gah, det är för lite timmar på dygnet!!

Nu ska jag borsta tänderna och åka iväg. Ha det bra!
*grubblar över skoluppg*

Kommentarer
Postat av: Bella

vad hoppas du på och få jobba? på maxi eller i stan =)?

japp jag har varit sjuk mycket de sista, hann va på jobbet 1 vec kan innan jag nu fick va hemma 2 dagar.. suck..kramar

2008-10-21 @ 20:20:04
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0