en grå dag

Usch ja...en riktigt grå dag har det varit för min del. Mått lite si så där....blä... Men det går väl över i morgon eller inom några dagar, hoppas jag.

Sitter o funderar på vad vi ska äta idag, tydligen skulle jag bestämma det. För jag inte ville ha grynkorv idag... Kanske kan tänka mig någon sallad istället...ska höra om det är okej me chefen... ;o)

Måste bara säga att min älskling är den bästa!!!! Finns ingen bättre. <3

Har  inget annat kul att skriva...jag känner mig bara tom. :(

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tycker verkligen det låter som att du behöver en sushikväll med Kajsa :) Sen att vi beställer in en flaska vin oxå behöver ju ingen få reda på fniss Kram

2008-09-02 @ 19:34:31
URL: http://kajjjza.blogg.se/
Postat av: Helen

MÅSTE ses snart! =) <3

2008-09-02 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0