God morgon

Har sovit ganska bra i natt, men hade gärna legat i sängen en stund till :P
Börjar jobbar 8:45 så ska snart borsta tänderna och gå iväg. I går va jag i skolan till 15, storhandla med Mattias kl 15:30, va på¨sminkkurs med Sofia kl 17. Mary Kay....någon som kanske är intresseras av att börja sälja...hehe...? Jag gör det inte, men har en ivrig kusin som försöker få mig att göra de ;)
Kom inte hem förrens vid 21:30 typ. Så diskade och gick o la mig o kolla på tv, sen slockna jag.

Jobbar till 18 idag, så blir inte så mycket mer gjort för min del. Ska försöka baka om jag orkar (tekakor), sen måste man ju laga nån mat oxå....funderar på paj eller soppa...får se va jag är sugen på i kväll.

Ska in å pussa älskling hej då nu. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Din kusin har dock lyckats charma mej så nu ska jag börja sälja :)

2008-09-23 @ 13:39:30
URL: http://kajjjza.blogg.se/
Postat av: Bella

när man e borta hela dagen, orkar man fan inget när man kommer hem. näe sälja e inte heller min grej :P hoppas allt e bra annars =) pöss

2008-09-24 @ 22:21:51
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0