Grattis Annie.

Blir systemet direkt för Annie i morgon antar jag...hihi...

Söndagen är snart förbi och vi har inte gjort många knop här hemma...sovmorgon, duschat, tv-tittande och försökt hitta motivation till att studera, men inte funnit den än. Ska strax i väg mot Olsson för att äta gott :) Jag o Mattias håller på att baka efterrätt...mumma...luktar massa gott i hela lägenheten...

Har på mina nya lackleggings idag och känns helt knas, värsta läderbenen lixom, men de är snyggt!!! Tycker iaf jag, Mattias håller inte riktigt med mig om den saken, men va gör det!?

Nu är det dax att åka, ska hinna svänga förbi någon affär oxå.

Puss o hej.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hade ni det bra i storstaden? Puss

2008-09-21 @ 19:40:42
Postat av: bella

har ni haft de bra?? nja jag diggar inte heller lackleggings haha ;) pöösss

2008-09-22 @ 17:28:40
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0